Kółko graficzne

Ustawianie kamery i tworzenie toru (22.01.2018)

 

Tekstury i szablon (16 października 2018)
Pobierz pliki:

Wizyta na autodromie (11 października 2018)
Aby jak najlepiej odwzorować biłgorajski tor, wybraliśmy się dzisiaj na autodrom.
kg02
Na mapie pozaznaczaliśmy wszystkie charakterystyczne elementy.
kg01
Porobiliśmy też zdjęcia trawy i asfaltu, które później wykorzystamy jako tekstury obiektów 3D.
kg03
Aby lepiej poznać tor, wykonaliśmy też próbne przejazdy z pomiarem czasu.

Logo i nazwa gry (7 października 2018)
Rozpoczynamy pracę nad grą od wymyślenia nazwy i logo. Mają się one kojarzyć z Biłgorajem i/lub biłgorajskim autodromem.
Pobierz przydatne pliki do zaprojektowania logo (PNG z przeźroczystym tłem):

Robimy grę wyścigową (2 października 2018)
W celu rozwijania umiejętności projektowania grafiki trójwymiarowej oraz programowania, postanowiliśmy zrobić grę komputerową. Celem gry będzie ściganie się samochodem na czas po biłgorajskim autodromie.

Niepodległa – spot kampanii społecznej (20 września 2018)
Animowany spot informacyjny stworzony przez uczniów i nauczycieli naszej szkoły z okazji stuletniej rocznicy odzyskania niepodległości. Od dzisiaj nasz animowany spot będzie poprzedzał filmy w kinie BCK.
Autorzy: Kinga Łuszczek (kl.IIIb), Oliwia Małek (kl.IIa)